تصادف تريلر و اتوبوس رنگ خون گرفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصادف تريلر و اتوبوس رنگ خون گرفت
نوشته شده در پنج شنبه 7 بهمن 1389
بازدید : 16
نویسنده : مولوی
معاون عمليات پليس‌راه كشور از تصادف مرگبار يك دستگاه تريلر هوو و يك دستگاه اتوبوس شهاب خبر داد.

سرهنگ پرويز سياح البرزي در گفت‌وگو با ايسنا ، با بيان اينكه 24 درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌هاي كشور را واژگوني به خود اختصاص داده است ، گفت: تخطي از سرعت مطمئنه ، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ در صدر علل بروز تصادفات در جاده‌هاي كشور قرار دارد.

وي در مورد مهمترين تصادفات روز گذشته به تصادف يك دستگاه تريلر هوو با يك دستگاه اتوبوس شهاب اشاره كرد و يادآور شد: در اين حادثه كه در محور طاهري ـ كنگان استان بوشهر به علت عدم توانايي در كنترل وسايط نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از جانب راننده اتوبوس شهاب رخ داد، دو نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.

وي در ادامه به برخورد يك دستگاه سواري پرايد و يك دستگاه كاميون دانگ سنگ اشاره كرد و توضيح داد: در اين حادثه كه در جاده پل‌دختر ـ خرم‌آباد استان لرستان رخ داد، چهار نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.

به گفته معاون عمليات پليس‌راه كشور ، تجاوز به چپ از جانب راننده پرايد علت بروز اين حادثه بوده است.

سياح البرزي درباره وضعيت راه‌هاي كشور نيز با بيان اينكه جاده شمشك به ديزين در استان تهران همچنان به علت احتمال سقوط بهمن مسدود است، تصريح كرد: جاده شبستر، بستان آباد، گردنه خانه سرخ، اكثر محورهاي استان كهگيلويه و بويراحمد، اسالم به خلخال و اكثر محورهاي فارس باراني گزارش شده است.

معاون عمليات پليس‌راه كشور به رانندگان توصيه كرد: به علت افت فشار هوا و ريزش برف و باران در اكثر محورهاي كشور از انجام سفرهاي غير ضروري خودداري كنند و در صورت انجام سفر علاوه بر تجهيزات زمستاني، پوشاك گرم و جيره ‌غذايي خشك به همراه داشته باشند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: